sreda, 4. maj 2016

Spomladanska voščilnica

Zadnji čas ne ustvarjam več toliko, kot prej. Od prejšnjega tedna je delno razlog v pokvarjeni mašini, že od prej pa tudi v tem, da se moja pozornost vse bolj preusmerja k zaključku študija, s katerim sem že tako predolgo odlašala. Sestra mi je rekla, da je to, da se mi je prejšnji teden polomila mašina, gotovo jasen znak, da je treba ustvarjanje začasno postavit na stranski tir. In vem, da ima prav.

Čeprav čisto brez svoje ustvarjalne sobe vseeno ne morem. Zame je ustvarjanje en tak nujen odklop, ko lahko ob dobri muzki (brez katere jaz nikakor ne morem delat) spočijem misli in malo pozabim na ostale skrbi. Zato tudi te dni vsaj malo ustvarjam. Še k sreči, da imam nekaj neuporabljenih izrezkov od prej, da uspem malo pokombinirat. Tale je sicer nastala že kak mesec nazaj, ampak se mi zdi času primerna.


Ozadje je embosirano z belim prahom. Memory box šablono češenj pa sem malo dopolnila, in sicer tako, da sem s pomočjo Tinine šablone naredila pol perle za v sredino.


Voščilnico lepim tudi v majsko galerijo Najlepšega para (poleg rezalne šablone za pol perle sem uporabila tudi šablono za tag in pentljo).

Z vami pa delim še en posrečen nakup, s katerim sem zaenkrat zelo zadovoljna. Izdelovanje rož mi je zadnje čase sploh všeč in zato, da izpadejo kar se da realno, se mi zdi kar fajn, da imaš kakšno iglo z malo večjo okroglo konico. Sama sem do sedaj imela le dve z res tankimi konicami, ki sem jih kupila že nekaj časa nazaj v Levčku. Za zelo majhne rožice so bile OK, za večje pa ne ravno. Ker jih po kar nekaj ustvarjalnih trgovinah nimajo na zalogi in ker so se mi zdele tudi kar drage, sem pobrskala na e-bayu in našla tele, ki so prvotno namenjene oblikovanju fondanta. Zanje sem dala nekaj več kot 4 eur (čeprav sem kasneje videla, da se jih da dobiti tudi za manj) in sem zaenkrat z njimi zelo zadovoljna. Bomo sicer videli, kako bo. Pri večjih rožah jih trenutno še ne morem preizkusit, se pa z njimi da lepo oblikovat male rožice, ki sem jih narezala s pomočjo luknjačev. Poleg sem po zelo ugodni ceni nabavila še nekaj malih stekleničk z razpršilci, da lahko vanje zamešam barvo za barvanje rožic. In oboje je s Kitajske prišlo v manj kot 14 dneh.


Od vas pa se danes poslavljam z eno veliko prošnjo. Kot sem napisala v uvodu, se trenutno ukvarjam s pisanjem diplome. Za potrebe diplomske raziskave mi manjka še kar nekaj udeležencev. Zelo vesela in hvaležna bom, če si bo vsaj katera od vas uspela vzeti 10-15 min in izpolniti anketo na spodnji povezavi. Izpolnjevanje je anonimno, podatki pa bodo uporabljeni zgolj za potrebe raziskave. Povezavo lahko delite tudi naprej. Sploh bom vesela dodatnih udeležencev moškega spola, ki mi jih še posebej primanjkuje. V naprej hvala vsem.

Povezava do ankete:
https://www.1ka.si/a/93722 

In hvala tudi za vaš obisk. Lep popoldan še naprej,
Anja Ž.

16 komentarjev :

  1. Veš, da sem že sama razmišljala, da bi ta pribor za slaščičarke prišel tudi prav in verjetno še ceneje :)
    Čudovita voščilnica z lepo mislijo za okroglo obletnico. Všeč mi je, kako ptiček drži tag.

    OdgovoriIzbriši
  2. Aja, še to: sedaj grem k anketi. Želim ti dober odziv in uspešen zaključek študija.

    OdgovoriIzbriši
  3. postavitev tvoje voščilnice je osupljiva in krasne barve ...
    aha, točno tole rabim, tele bunkice za delanje rožic, dobro si se spomnila, sem že gruntala o tem, kaj bi bilo za uporabiti, grem na e-bay ...
    anketo bom tudi izpolnila, pa še parim moškim bom posredovala link. fajn piši diplomo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno voščilnico si sestavila. Barve so zelo lepe. Všeč mi je tudi postavitev. :-)
    Vso srečo pri pisanju diplome. Anketo sem izpolnila in jo tudi posredovala naprej. Z veseljem pomagam. :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Izjemno lepa je! Pa srečno pri pisanju diplome....

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudoviti cvetovi. Anketa pa...z veseljem in vso srečo pri zaključku.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita voščilnica, Anja!
    Anketo bom pa z veseljem rešila in srečno pri pisanju diplome. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepo voščilnico si naredila, pa rožice tudi! Čeprav znajo biti zamudne jih je pa užitek delati :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako pridejo včasih prav kakšni izrezki v zalogi :-)Čudovita je... nisem moški, a anketo grem zdaj izpolniti :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Voščilnica je čudovita. Vso srečo pri pisanju diplome. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Voščilnica lepa, nakup uspešen in diploma - ja najbolje, da jo spraviš pod streho:)) Anketa - ni problema. LP Andreja

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovita voščilnica.
    Anketa je izpolnjena, želim ti čim bolj uspešno pisanje diplome in čim prejšnji zaključek študija.

    OdgovoriIzbriši
  13. Uf, sem se namučila s tole anketo.
    Ti želim, da diplomo čimprej pospraviš pod streho.
    Voščilnica je čudovita! Češnjevi cvetovi, pa barve...

    OdgovoriIzbriši
  14. Čudovita voščilnica, ki kar kliče pomlad.

    OdgovoriIzbriši
  15. Mmm, čudovita voščilnica! In ja sestra je res prava sestra,ima prav, če imaš študij pod streho, strni še tisto energijo za finish diplomo, veliko uspeha ti želim!! Bom izpolnila anketo in jo posredovala še kakšnemu moškemu. Hvala za te informacije! Lepo bodi, Tanja.

    OdgovoriIzbriši
  16. Čudovita voščilnica in naj ti novi pripomočki dobro služijo. Predvsem pa veliko volje in energije za dokončanje študija. Anketa je rešena. Jo posredujem še mojemu :)

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com