ponedeljek, 23. maj 2016

Poročna škatlica s spomladanskim cvetjem

Vikend je čisto prehitro minil. Nočem se pritoževat, ker je bil res prijeten. Ampak kakšen dodaten dan, tako sončen in topel kot včeraj, bi bil pri meni še kako dobrodošel.

Kot sem obljubila, vam danes pokažem eno od škatlic, ki je nastala prejšnji teden. Od osmih, ki sem jih izdelala, so bile tri za prvo obhajilo, tri za rojstni dan in dve poročni. Malo za statistiko :) Ker za diplomo še zbiram podatke in se zato še ne morem lotili nadaljnjih korakov, sem si prejšnji teden lahko vzela malo predaha in se bolj lotila ustvarjanja.

Za tole škatlico sem imel dokaj proste roke, zato sem za navdih vzela barve in cvetlice, ki trenutno prevladujejo po naših travnikih.




V sredino sem dodala dve čebelici, ker se oseba, ki je škatlico podarila, ljubiteljsko ukvarja s čebelarstvom. 



Škatlico prijavljam v majsko galerijo Najlepšega para (vijolične cvetlice so narejene s pomočjo Tinine šablone, prav tako izrezi srčkov).

Prijeten teden vam želim.
Anja Ž.

9 komentarjev :

  1. Zelo lepa škatlica posebno mi je všeč pokrovček, lepa kombinacija rož. pozdrav Aleksandra

    OdgovoriIzbriši
  2. Anja, zelo lepa škatlica. Všeč mi je, ker je vsa pomladanska in polna življenja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo si okrasila tole poročno in dodala osebno noto obdarovalca.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasna je in vse te cvetlice si tako lepo pobarvala. Res je polna življenja in tako radostna.

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasna, ker je nenavadnih barv...ampak zelo, zelo čedna...

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo darilo, cvetje na škatli pa je tako, kot bi ga pravkar prinesla s travnika, sama svežina in barvitost. Pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  7. Ojoj, kako pozitivne barve in čudovita okrasitev. Super!

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepo si jo okrasila, senčila cvetove in vse združila v čudovito celoto. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. O, kako zelo lepa škatlica. :-) Krasen šopek si sestavila in uporabila čudovite barve. Jupiiii! Še sedem jih bo. Se že veselim. :-))

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com