sreda, 25. maj 2016

Škatlica za novinarko

Nadaljujem z objavo škatlic. Tale sicer ni nastala prejšnji teden, ampak že nekaj časa nazaj. Namenjena je bila novinarki. Tovrstni izzivi so moji najljubši. Na pokrovu tokrat tulipani, zaviti v časopisni papir. Prejemnica namreč piše za časopis.



Tokrat sem poskušala na sredini upodobiti stanje na delovni mizi, kjer je za novinarja seveda nepogrešljiv računalnik.


Računalnik je izdelan iz debelejšega kartona in prebarvan s srebrno akrilno barvo. Pri zaslonu in tipkovnici sem si malo pomagala in ju naprintala. Kadar se le da, poskušam te mini predmete izdelati iz papirja. Nekako mi je to bolj domač material kot fimo masa, s katero vseeno nisem tako vešča.


Dodala sem še te telefon, beležko, svinčnik in seveda časopis.  Za bolj prijetno delovno okolje pa še šopek tulipanov.



Škatlico prijavljam na Craft your passion Challenge 313: Always Anything Goes.

Lep sončen dan še naprej,
Anja Ž.

13 komentarjev :

  1. Pa ti nisi normalna, mislim ... res nisi! ;) Nisi v nekih okvirjih in ideje imaš strašne ;) Pa kako ti uspe narediti vse te miniature da zgledajo kot originali.
    Kapo dol.

    OdgovoriIzbriši
  2. Res si mojstrica. Prav neverjetno kako realistično vedno vse izdelaš. Ta računalnik, časopis in šopek v vazi ter beležka - neverjetno. Res čudovito in občudovanja vredno.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooo, vau! Še ena izjemna in čudovita škatlica. Vsakič znova presenečaš z njimi. Ne morem se nagledat vseh drobnih detajlov, ki zgledajo tako resnično. Le kako ti uspe? In rožnata kombinacija s časopisnim papirjem. Izjemno! Z veseljem bi prišla na kakšno učno uro. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo zelo lepa in v nulo dodelana skatlica. LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  5. Noro! Pa ti si svetovni prvak v izdelovanju miniaturnih scen. In jaz sem navdušena. :-) Sploh se ne morem nagledati vseh detajlov. Pa tako zelo mi je všeč, ker ni niti malo kičasto. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Ooo, samo gledam in gledam, ter se čudim. Kapo dol pred tvojimi škatlicami. Čisto pravo malo pisarno si naredila. Noro dobro!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja hudo Anja, neverjetne detajle delaš! Fantastična je!

    OdgovoriIzbriši
  8. Anja, popolnoma odbito in to v pozitivnem smislu :). Tvoje škatlice so vrhunske ♥. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Perfektno, vsi ti dejali..noro

    OdgovoriIzbriši
  10. Ojoj, le kaj naj rečem nad tem izdelkom...pravljica....fantastični detajli in še nekaj....ko bom velika, bodo tudi moje take....(mimogrede a misliš, da bom še kaj zrasla....1,57 cm pri skoraj 50-ih letih?????) Anja, kapo dol. čao

    OdgovoriIzbriši
  11. ti si res neverjetna, le kako vse to narediš, res fantastično, brez besed!

    OdgovoriIzbriši
  12. Neverjetna si s temi detajli! Bravo!!!

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com