petek, 27. maj 2016

Škatlica za prvo obhajilo malo drugače

Hvala vsem za prijazne komentarje pod prejšnjo objavo. Priznam, pogrejejo srce in ustvarjalno dušo :)

Evo, pa mi je danes uspelo najti še malo časa, da spišem eno kratko objavo. Na naši mali kmetiji se je namreč začela sezona košnje, tako da se nam obeta naporen delovni vikend in bo časa še manj. Držimo pesti, da bo vreme zdržalo in da bomo lahko pod streho spravili, kar je pokošeno.

Prejšnji teden je poleg drugih nastala tudi tale škatlica za prvo obhajilo. Navodilo je bilo, da naj ne bo ravno "prvo obhajilska" in če je možno, da nekako vključim, da prvoobhajanka rada pleše, in sicer hip hop. S hip hopom sem se "mučila" že pri eni od prejšnjih škatlic. Še vedno nisem našla nobene štampiljke, ki bi mi bila všeč. Nazadnje sem se znašla s plesnim studiem, tokrat pa se mi za to priložnost ni zdel ravno primeren. Sem pa na podoben način izdelala punčko, tokrat s krili, takšno, ki bolj spominja na vilo. Vilo, ki pleše.

Barve in cvetlice sem izpeljala iz potiskanega papirja, na katerem so prav tako plešoče vile.


Še vedno sem nekoliko "obsedena" z ivanjščicami. Zadnje čase jih lepim kamorkoli se da :) Ker nimam ravno prave rezalne šablone, jih izdelujem s pomočjo MFT šablone sončnic.



Punčka je narejena po istem receptu kot zadnjič. Ogrodje iz žice, ki jo najprej spelješ skozi lase in leseno kroglico ter nato oblečeš v prejice, ki se uporabljajo za pletenje zapestnic prijateljstva.




Na eni stranici sem uporabila nove chipboard izrezke, ki se jih končno dobi tudi pri nas.



Na stranicah sem uporabila Tinine pravokotnike, zato škatlico prijavljam v majsko galerijo Najlepšega para. Komaj čakam, da preizkusim pripomočke iz nove izdaje. Za jagode imam že nekaj idej v glavi :)

Želim vam prijeten vikend.
Anja Ž.

8 komentarjev :

  1. kakšna fantastična plesoča vila ...res, te tvoje škatlice so prav neverjetne vse po vrsti!

    OdgovoriIzbriši
  2. Bova obe švicali na travnikih :) Tudi sama upam, da bo vreme zdržalo.
    Joj, škatlica je fantastična. Še posebej mi je všeč deklica in kapo dol, ker si jo izdelala sama. Tisti izrezek IHS pa je krasen in res sem vesela, ker se odslej dobijo pri nas.

    OdgovoriIzbriši
  3. Spet si me popolnoma navdušila s tole čudovito škatlico. Svetovna je. :-) Tako si opisala izdelavo punčke, kot da bi bila to najbolj enostavna stvar na svetu. :-))) Fantastičen izdelek.

    OdgovoriIzbriši
  4. Najprej naj pohvalim izdelavo punčke - neverjetna si. Škatlice izpod tvojih rok pa so vedno nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kakšna krasna vila in tako uživa v poplesavanju na travi. Zelo lepo tudi tokrat. Res mojstrsko.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovito si naredila vilo, res vau :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Anja, škatlica je fantastična. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Všeč mi je tvoja drugačna škatlica za sveto obhajilo :-)) Lepe barve, krasni detajli ... in prelepa vila.

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com