torek, 31. maj 2016

Poročna voščilnica v zlati

Lovim dobesedno zadnje minute za izziv v Ustvarjalnem dotiku. Ker je tema izziva Zlata, sem si dala duška z zlato, kot že dolgo ne.


Zlatila sem s pomočjo embossing prahu zlate barve. Rože in metulji so izrezani iz pavs papirja.


V notranjosti sem uporabila štampiljko iz seta štampiljk za zakramente, pa se mi zdi, da lepo paše tudi v poročno voščilnico.


Voščilnico prijavljam na majski izziv Ustvarjalnega dotika. Iz njihove spletne trgovine sem uporabila natur osnovo za voščilnice, rezalno šablono Spellbinders Triple Tear, rezalno šablono metulja Memory box in štampiljke z napisi.

Lahko noč,
Anja Ž. 

10 komentarjev :

  1. prekrasna, prekrasna, čisto poseben venček.

    OdgovoriIzbriši
  2. Fantastična je. Všeč mi je pozlačen paus papir. Deluje nežno in krhko.

    OdgovoriIzbriši
  3. Elegantna kombinacija in daje občutek, kot bi bila starinska. Lepo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa in vse kar je pozlačenega pavs papirja da pridih starinskega:) Napis pa je tudi tak bolj nežen in se lepo poda celotni podobi. Pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo si si dala duška z zlato barvo in nastala je krasna voščilnica. Všeč so mi dodatki iz pavsa. :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Prelepa je tale tvoja zlata poročna voščilnica .-)) Čudovite cvetke si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  7. U, to pa je zlata kot se šika! Krasna izvedba :) Super si izdelala notranjost! Hvala za sodelovanje v našem izzivu, pozdravček iz Ustvarjalnega dotika, Barbara

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com