nedelja, 15. maj 2016

Španski bezeg

Preden zaključim tale vikend in grem končno spat, z vami delim še eno voščilnico. Tokrat s španskim bezgom, ki je ena izmed mojih najljubših spomladanskih rož. Pri nas je sicer za letos že odcvetel, je pa zato tale na voščilnici tak, ki ne oveni :)


Rezalna šablona je Sizzixova, le da sem vejo zamenjala s šablono Memory box, ki mi je nekoliko bolj všeč. Ozadje pa sem tokrat embosirala s pomočjo stencil šablone.


Voščilnica je nastala že nekaj časa nazaj. Bom pa v prihodnjih dneh pokazala tudi nekaj novih izdelkov, ki so nastali ta vikend, ki je bil zame spet na polno ustvarjalen. V naslednjem tednu je pri nas doma kar nekaj pomembnih praznikov, ki si zaslužijo bolj posebne voščilnice, pa tudi nekaj izdelkov za sveto obhajilo je nastalo. Je prav pasalo spet bolj ustvarjat, sploh zdaj, ko je cvetoča narava res super navdih.

Voščilnico s španskim bezgom prijavljam v majsko galerijo Najlepšega para (rezalna šablona Čestitke).

Želim vam kar se da prijeten začetek novega delovnega tedna.
Anja Ž.

11 komentarjev :

  1. prekrasen španski bezeg in spet tako lepa postavitev, pa tole ozadje tudi zmaga!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ti cvetovi pa res ne bodo odcveteli. Čudovita voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi naš je že odcvetel, tvoj pa bo večno cvetel na tej voščilnici. lepo si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako nežno cvetoče in dišeče:) - ta ti bo še dolgo cvetel. Pri nas je še vse v popkih. Zelo lepa voščilnica. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo je lepa Anja, krasno ozadje in lep španski bezeg si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Prečudovita je. Vsi ti cvetovi so kot pravi. Zelo lepo si vse pobarvala in sestavila. Pravo veselje jo je pogledati.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovit šopek španskega bezga. Voščilnica je fantastična. Embosiranja s plastično šablono pa ne kapiram, čeprav sem že veliko brala o tem. :-)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Embosiranje s stencil šablonami je v bistvu precej preprosto, če imaš prave pripomočke. Tudi meni prej ni bilo nič jasno, potem sem pa v Rayherju vprašala in so mi povedali, da moram dokupit dodatno ploščo in gumo.
      http://www.rayher.si/izdelek/7911300/sizzix-impressioni-plosca-227x149cm-1-kom
      http://www.rayher.si/izdelek/7911100/sizzix-embossing-plosca-guma-187x147-cm-1-kom

      Izbriši
  8. Krasne barve, zelo lepi cvetoči veji in ozadje. Čudovito. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepo si postavila rožice in zasenčla voščilnico.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com