torek, 10. maj 2016

All starke

Tokratno objavo začenjam z enim velikim HVALA. Hvala vsem, ki ste se odzvale na mojo prošnjo v prejšnji objavi in hvala za vse vaše pozitivne misli, ki ste jih zapisale zraven. Res sem vesela te podpore :) Ko bo diploma pod streho, pa pripravim kakšen bonbonček, da proslavimo tudi tukaj :)

Drugače pa imam danes za vas dve voščilnici z all starkami. Vreme zunaj postaja vse bolj prijetno za tovrstno obutev in tudi jaz svoj par že nekaj časa nosim.

Obe voščilnici sta nastali že pred časom. Pri prvi sem poskušala čim bolj posnemati bele verzijo all stark, zato sem uporabila tudi blago. Ker so postavljene na reliefno ozadje, z njimi lovim še izziv v Craft-alnici.



Te pa sem poskušala narediti v Desigual stilu. Lepim jih v majsko galerijo Najlepšega para (štampiljke rože in napis).


Pa še tale dobra novica za konec. V četrtek sem prejela vse rezervne dele za big shota, ki zdaj dela skoraj bolje kot nov. Žal zadnje čase bolj počiva, je pa vsaj spet funkcionalen :)

Hvala za obisk in lep teden vsem.
Anja Ž.

16 komentarjev :

  1. Oba para sta krasna, a tokrat so me prve bolj prepričale, saj so videti kot prave. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Obe sta mi zelo všeč a so prve za malenkost lepše.
    LP Vlinke

    OdgovoriIzbriši
  3. Fantastične Allstarke, še posebno sexy so z rožicami. Izgled je resnično kot pravi. čao

    OdgovoriIzbriši
  4. Super Allstarke, kot bi bile prave, rožaste bdo morda modni prihodnje sezone :))

    OdgovoriIzbriši
  5. o, vau, obojne allstarke so zakon, res kot prave.

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlično obutev si pripravila in všeč sta mi prav obe verziji. Običajno smo malo bolj škrti in naredimo samo po eno,ti pa si bila radodarna in si lepo zložila par:) Hvala, ker z nami ustvarjaš v CRAFT-alnici in lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  7. Joj...tiste cvetlične bi si pa jaz takoj kupila!!! kako domiselno si tole pripravila!

    OdgovoriIzbriši
  8. Vauu, kakšne dobre superge. Bi jih kar kupila, saj zgledajo kot prave. Cvetlične so odštekane, bele pa klasično perfektne.

    OdgovoriIzbriši
  9. Super si zdizajnirala te allstarke in jih umestila na voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  10. Same super novice. Bog shot bo že prišel na vrsto ;) Všeč mi je ideja z all-starkami in blagom. Krasni voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  11. Saj ne vem katere bi si obula, oboje so carske. Prve čisto "taprave", druge pa bolj flower power. Superca!

    OdgovoriIzbriši
  12. o noro, sploh cvetlične so top :-)

    OdgovoriIzbriši
  13. Obe voščilnici sta zelo lepi in všeč so mi tako bele kot rožnate allstarke :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  14. Aaaa, tu so tvoje alstarke iz blaga. :-)) Včasih se res zdi, da smo vse na isti valovni dolžini. :-)) Všeč mi je, da si uporabila par. Jaz sem imela z izdelavo ene same kar resne težave. :-)) Težko bi se odločila, kateri par mi je bolj všeč, saj sta oba vrhunska. Ozadje pa tudi.

    OdgovoriIzbriši
  15. Vaauu, noro dobre, kot prave.

    OdgovoriIzbriši
  16. VAU! Noro dobro...Čudovita in domiselna je tale tvoja voščilnica (pravzaprav obe), hvala, ker deliš v CRAFT-alnici, lp, T.

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com