četrtek, 25. avgust 2016

Zgibanka s svetilnikom

Letošnji poletni izzivi v Craft-alnici imajo same super teme. Prejšnjega žal nisem ujela, zato pa sem se lotila trenutnega. Voščilnice z različnimi pregibi niso moja specialiteta. V bistvu ne vem, če sem se kdaj sploh katere lotila. Do pred kratkim niti nisem imela plošče za utore, za merjenje in risanje teh pregibov pa nimam ravno potrpljenja. No, zdaj ploščo imam, tako da ni več izgovorov :)

Punce iz ustvarjalnega tima so pripravile same krasne izdelke in ravno Tinina voščilnica in načrt zanjo sta mi služila za inspiracijo.


 Tema je še vedno poletna in morska. V naši družini, kjer je poleti kar nekaj rojstnih dni in ljubiteljev morja, zaloga tovrstnih voščilnic vedno pride prav. Tokrat sem uporabila svojo novo pridobitev, in sicer rezalno šablono svetilnika. Pa tudi štampiljka z napisom iz Ustvarjalnega dotika je nova. Ker sem imela poletni kar nekaj sreče z nagradami na izzivih, sem si lahko privoščila nekaj novosti :) 



Preprostost izdelave me je prav presenetila, tako da sta po istem načrtu nastali še dve na zalogo. Pa gotovo bo nastala še kakšna. Nekaj idej je že v glavi :)

Voščilnico prijavljam na:
- 167. izziv Craft-alnice: Fancy folds
- Cottage Cutz Challenge #5: Birthday card

Lep preostanek popoldneva,
Anja Ž.

12 komentarjev :

  1. Super luštna je in lepo, ker si še pri poletju in morju.

    OdgovoriIzbriši
  2. kako super izpade, tako razgibano - imam v načrtu tudi poskus te oblike, tudi še nikoli delala. krasna tematika in res perfektno si jo izdelala!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo mi je všeč oblika in kako si jo prelevila v pravo morsko voščilnico. Zelo lepo in hvala, da si se pridružila SC izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita je, tako kot kar nekaj objav za nazaj. Zanimiva 3D oblika.

    OdgovoriIzbriši
  5. Uuau čudovita je, in prav vsi kotički so obdelani :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita morska voščilnica. Vesela sem, da smo te dregnile. Pa saj to je namen izzivov.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita je! Tile fancy fold so res luštni in ko enkrat poskusiš, vidiš da res ni nek bau-bau. Super ti je uspelo pričarat morski motiv.

    OdgovoriIzbriši
  8. Anja čudovita morska voščilnica. Pri tebi mi je vedno všeč, da imaš pravo mero vsega.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepo si se poigrala s prepogibi :-)) Krasna je tvoja morska voščilnica.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lepa je. Lepo si jo prepogibala in ji dodala super morski pridih.

    OdgovoriIzbriši
  11. Tvoja voščilnica me je kar odnesla nazaj na morje. :-) Čudovit motiv si izbrala in zelo lepo okrasila zanimive pregibe. Super! :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Super si tole sestavila. Nastala je krasna morska voščilnica.
    Hvala, da si se nam pridružila v CRAFT-alnici.

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com