ponedeljek, 1. avgust 2016

Poletni vrt

Spet sem nazaj doma in nazaj za računalnikom. Da malo ogrejem prste, sem šla najprej malo na obisk po vaših blogih in vidim, da kljub poletju zelo pridno ustvarjate.

Tudi pri meni se ideje nabirajo s precejšnjo hitrostjo in se vsakič znova trudim, da pritisnem na pavzo. Še malo, še malo ... :)

In še dobro, da imam še nekaj izdelkov na zalogi. Tudi tale zelenjavni vrt, ki ga še nisem uspela pokazat.



Papirji so tokrat natisnjeni. Malo je primanjkovalo časa, zato sem se odločila za bližnjico :) In ker je škatlica poletna, seveda ne smejo manjkati sončnice, ki so ene od mojih najljubših rož.











Za zemljo in travo sem tudi tokrat uporabila paper soft tehniko. Vmes sem si nabavila nov strgalnik in se je veliko manj kadilo kot nazadnje :) Sem pa imela kar nekaj težav z zajcem. Ja, ta rjava kepa je zajec :) Že nekaj časa nazaj sem kupila nekaj različnih odtenkov preje za polstenje, ki sem jo nameravala uporabiti za punčke iz žice in se mi je zdela fajn uporabna tudi za zajčka. Ker pa nisem imela primernih pripomočkov oz. prave igle, seveda nisem mogla lepo oblikovati preje. Malo sem si pomagala z mekolom, da sem lažje oblikovala in da je vsaj malo podobno zajcu :) So pa igle zdaj že naročene in upam, da bo naslednjič lažje šlo.

Škatlico prijavljam na/v:
- avgustovsko galerijo Najlepšega para (rezalna šablona številke, krogci za paradižnike in držalo za tag)
- Simon Says Stamp Wednesday Challenge: Anything Goes

Upam, da tudi vam vrtovi lepo uspevajo :) Lep pozdrav do naslednjič,
Anja Ž.

12 komentarjev :

  1. Prekrasen vrt si ustvarila, super izgleda in tudi zajec je čisto prepoznaven.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna škatlica s pravim pravcatim vrtičkom ;9

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasna škatlica. Vse tvoje škatlice naravnost obožujem :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Popoln vrtiček, nič plevela :) Krasna škatlica.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna skatlica
    Ne vem sicer kaj te pri zajcu muči. Meni je čist ok. Sem ga tudi brez podnapisov prepoznala. ;-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita škatlica in krasen poletni vrt. Znova si zmagala s temi dodatki in celo posadila vrtnine :) Zajca pa sem povsem prepoznala, si je podoben, tako da ni panike :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ooooo, stoj in glej. Tole pa je umetniško delo. Čudovit vrt si pričarala in me docela navdušila. Bravo...res si mojstrica.

    OdgovoriIzbriši
  8. Oh I love your box card, what a sweet scene inside
    Thank you for joining us at Simon says Stamp Wednesday Challenge.
    Luv
    Debby

    OdgovoriIzbriši
  9. Še ena fantastična škatlica izpod tvojih rok! Krasne sončnice, ljubek zajček, tlakovana potka.. res lepo izdelan vrt!

    OdgovoriIzbriši
  10. O tole je pa čisto pravi, pravcati vrt! In veliko lepše urejen kot moj, ki vse preveč sameva, ko sama uživam v svojem ustvarjalnem kotičku ;-) Čudovito škatlico si izdelala, pravo umetnijo! Vse čestitke, Majda

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com