sreda, 31. avgust 2016

Srce iz gumbov

Avgust zaključujem še z eno poročno, tokrat voščilnico. V Ustvarjalnem dotiku je v avgustu potekal zanimiv izziv, kjer je bilo na izdelku potrebno uporabiti gumbe. Tole je ideja, ki sem jo dobila.


Najprej sem iz papirja izrezala srce in nato nanj zalepila mozaik iz gumbov. Ker je bilo vmes precej lukenj, sem jih zapolnila z lepilom. Za dodaten svetleč efekt pa sem gumbe in vmesni prostor potresla z embosirnim prahom. Ozadje je ostalo bolj preprosto, samo pošpricano s tattered rose in fired brick kombinacijo distressov.


Kot omenjeno voščilnico prijavljam na avgustovski izziv Ustvarjalnega dotika: Gumbi. Iz njihove trgovine sem uporabila natur osnovo, štampiljko z napisom in tattered rose reinker.

Želim vam lep začetek septembra,
Anja Ž.

8 komentarjev :

  1. Zelo dobra ideja in fino si zapolnila tisti prostor med kumbki. Zelo mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tole pa je zelo zanimivo izpadlo in definitivno zelo posebna in krasna poročna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno je tole in srce tako lepo pride do izraza na pošpricani podlagi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo je zanimiva, srce krasno izpade. Super ideja!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo zanimiva ideja :) Fantastična čestitka :) Hvala za sodelovanje v našem izzivu. Pozdravček iz Ustvarjalnega dotika, Barbara

    OdgovoriIzbriši
  6. Prav posebna je in dobro si se znašla z vmesnimi prostori. Krasen srček in voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tole je pa super ideja in vrhunska izvedba. :-) Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com