torek, 2. avgust 2016

Okrogla za strelko

Pred dnevi je praznovala moja prijateljica, odlična strelka, ki me prijazno zalaga s škatlicami za metke. Ob rojstnem dnevu sem ji izdelala voščilnico, ki ima v ozadju tarčo.


Za smooshing sem tokrat uporabila vodene barvice, površino pa na koncu malo pošpricala z distress blazinico picked raspberry, da deluje, kot da so streli razpršeni po tarči.


Voščilnico prijavljam v/na:
- Simon Says Stamp Wednesday Challenge: Anything Goes
- 165. izziv Craft-alnice: Okroglo

Lep pozdrav do naslednjič,
Anja Ž. 

16 komentarjev :

  1. Joj, joj, Anja, tako hitiš s svojimi objavami, da te komaj sledim. Vsi izdelki so čudoviti, od škatlic presenečenja do voščilnic. Take zadnja je mega, čudovita je tus s telohi in s košarico gob in in..... A ne greš nič na dopust? Si prav slaba vest za mojo lenobo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita voščilnica. Krasna ideja s tarčo. Si jo morda kdaj sposodim, če smem :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Damjana, hvala. Seveda smeš, če ti le kje pride prav :)

      Izbriši
  3. O kako kulska ideja, všeč mi je tale smooshing :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Za odlično strelko je okrogla oblika voščilnice prava izbira. Lepo si "tarčo" pošpricala z zadetki.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super tu gredo od rok te tematske in tudi ta ni izjema.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super voščilnica. _Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tematske ti ne delajo nobenih problemov. Voščilnico si zadela točno v sredino. Hvala, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice. lp.

    OdgovoriIzbriši
  8. S tarčo si zadela v nulo (ali pa v desetko). Super je.

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlično si ji izdelala tarčo in te packe so res kot razpršeni streli.

    OdgovoriIzbriši
  10. odlična ideja in tarča je res realistična!

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo lepa je tvoja okrogla voščilnica :-))
    Krasno si jo sestavila in tvoje ideje so res vrhunske. Dobro si se znašla.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovita okrogla voščilnica, tvoje so vedno nekaj posebnega. Hvala, da jo deliš z nami v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  13. Joj, kako je luškana. Super si tole izdelala.
    Hvala, da ustvarjaš z nami pri CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  14. Svetovna ideja!
    Izjemna izvedba in prekrasno darilo za strelko.
    Packe na tarči so kot pravi streli.
    Všeč mi je tudi izbor neobičajne strelske barve. :)

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com