nedelja, 28. avgust 2016

Kartice za fotografiranje

Kar ne morem verjet, da se poletje že bliža koncu. Letos imam občutek, da je šlo še hitreje mimo kot prejšnja. Verjetno tudi zato, ker ni bilo toliko časa za dolgčas in poležavanje. Je bila pa res današnja nedelja bolj ležerna kot prejšnje. Preživela sem jo povsem v družinskem krogu in bilo je res prijetno. Poleg obiskov, ki smo jih danes imeli, smo končno spoznali tudi najmlajšo članico naše širše družine, ki se je rodila pred slabim mesecem. Ob rojstvu sem njej in njenemu starejšemu bratu pripravila posebni kartici. 


Ema je bila s svojim prihodom nekoliko prehitra, zato je na njeni angelček, ki bo še posebej pazil nanjo, da bo hitro rasla in nadoknadila vse, kar jo je še čakalo v trebuhu. Za njenega brata pa medvedek, ki ponosno sporoča veselo novico. 

Ker sta bili sestrični kartici tako všeč, me je prosila, če lahko v podobnem stilu izdelam še kartice za fotografiranje, na katerih bi bila napisana starost v mesecih. In sem se lotila. Na roke mi je šla tudi akcija na Bead.si, kjer sem si po znižani ceni privoščila še nekaj novih Cottage Cutz šablon, tako da sem lažje izdelala vseh 12 kartic. Številke mi je prijazno izrezala Vladka













Ozadje je izrezano s pomočjo Mama Elephant rezalne šablone, prav tako so "njihove" štampiljke s pisavo. Belo ozadje sem nekoliko popestrila s smušingom. Zraven sem izdelala še škatlico, v katero se pospravijo kartice. 


 

In še vse na kupu ...

 

Tole je bil res eden prijetnejših projektov zadnje čase. Ko se lotiš nečesa novega, kar še nisi delal in si na koncu res zadovoljen s tem, kar je nastalo. Ustvarjanje za tako prijetne dogodke, kot je rojstvo, mi je sploh ljubo. Če pa ustvarjaš še za koga, ki ti je res blizu, pa je še toliko bolj zadovoljujoče.

Zdaj pa je v planu še izdelava kartic za pomembne prve dogodke :) Da bo komplet res popoln :)

Kartice lepim v avgustovsko galerijo Najlepšega para (rezalna šablona številke s šivi). 

Želim vam prijeten začetek novega tedna in srečno vsem, ki se ta teden na kakršen koli način vračate v šolo. 

Lep večer,
Anja Ž.

17 komentarjev :

  1. Kako zelo lušno in ljubko je tole. Super.

    OdgovoriIzbriši
  2. Simpatične kartice. Lušten kompletek. Katere štampiljke si uporabila za napis?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Štampiljke so pa tele: http://mamaelephant.com/collections/stamps/products/calli-letters

      Izbriši
  3. Vauuu, fantastično si tole izpeljala. Kartice so tako zelo ljubke, sploh pa je fenomenalna ideja. Superca!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ooo, kakšen lep projekt je za tabo. Kartice so nadvse ljubke in zelo lepo darilo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ijojjjjjj kok pa to dobr zgleda. Hvala lepa za tako krasno idejo. V decembru bom dobila 3-tjega vnuka in bom to idejo kar "ukradla", pa če ti je prav ali pa ne:-))....samo povej mi prosim, kam se boš pritožila, da se bomo lahko prej zmenile za poravnavo?????
    Izvrstna in krasna izvedba.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mojca :) Ti kar mirne vesti ukradi, samo ne pozabi potem objavit svoje verzije kartic :)

      Izbriši
  6. uauu tole je pa bil projekt, prekrasen rezultat na koncu, ko bodo še fotke gor, bo pa še lepši!

    OdgovoriIzbriši
  7. Uau, prelepe kartice in super spomin bodo. Vse je čudovito in res luštno.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepa gesta, da si tudi za bratca pripravila voščilnico - to se mi zdi super ideja. Kartice so prav tako super ideja in zelo lepo izdelane. Mogoče ti tudi jaz kdaj ukradem idejo (če dovoliš).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, Zvonka. Prav nič nimam proti, če se tudi sama lotiš podobnih kartic. Jih bom pa v tvoji izvedbi z veseljem občudovala na tvojem blogu :)

      Izbriši
  9. o vau, prelepo in cart, krasen projekt, sem kar slabo vest dobila, ker nisem česa podobnega za svoje otroke naredila.

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo so lušne, pa fajn ideja! Zelo pozorno, da si še za bratca naredila voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  11. Res super ideja s temi karticami in krasna izvedba.

    OdgovoriIzbriši
  12. Iiii, kako lušno! Navdušena sem bila že nad voščilnicama, s karticami si me pa čisto raznežila. Res lepo!

    OdgovoriIzbriši
  13. Krasno si tole pripravila. Jaz sem pa v polnih pripravah za baby shower prijateljice in so v planu tudi podobne kartice in album <3 Tudi jaz uživam ob izdelovanju za rojstvo.

    OdgovoriIzbriši
  14. Čudovit album s karticami si naredila Anja, lepo darilo za dojenčico ;)

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com