nedelja, 15. julij 2018

Sladki grižljaji / Sweet Treats

Za današnjo objavo sem pripravila novo sceno. Tokrat z ljubkimi zajčki, ki jim lahko v roke daš različne rekvizite. Jaz sem jih tokrat "opremila" z sladkarijami :) Več pa na The Scrapping Cottage blogu.

Today I have another scene for you. This is the type of cards I like to make the most. I used colored paper this time. This bunnies are so cute and you can give them different props. I used sweet treats this time. More on The Scrapping Cottage blog.





Moja nedelja danes bo malo ustvarjalna in športno obarvana. Brez tenisa in nogometa ne bo šlo.

Hvala za obisk in lepo nedeljo tudi vam.

Anja Ž.


Cottage Cutz rezalne šablone, ki sem jih uporabila:





2 komentarja :

  1. Zelo luštna, navihana in razigrana voščilnica. :) Pa tudi sladka voščilnica je nastala na tvoji ustvarjalni mizi. ;) Tudi moja nedelja je bila športno ustvarjalno obarvana. Poleg tenisa in nogometa še kolesarstvo. ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ah, kako sta sladkosnedna tvoja zajčka. Prikupna voščilnica, ki privabi nasmeh na obraz.
    Hehe, tudi moja nedelja je bila takšna - no pri meni se je še dirkalo z motorji :)

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com