nedelja, 8. julij 2018

Nič me ne ustavi / Don't Stop Me Now

Samo še ene šablone nisem uporabila iz svojega seznama novih Just for Guys šablon, in sicer semaforja. Zato sem danes naredila voščilnico, kjer je v ospredju ravno semafor.

Za inspiracijo sem uporabila naslov ene mojih najljubših pesmi, na katero me veže toliko lepih spominov. To je Don't stop me now od Queen. Super komad. Sploh kadar rabiš malo spodbude. Več pa na The Scrapping Cottage blogu.


There was just one die I haven't used from Just for Guys release. I decided to give it a go today. I made a card using Traffic Light die. It's a simple card, because I wanted to give as much attention to the die as possible. I used one of my favourite songs for inspiration. It's a song Don't stop me now from Queen. So many memories of great moments when I hear this song. More about the card on
The Scrapping Cottage blog.





Naj bo vaša nedelja kar se da lepa. Mi bomo danes jedli torto in praznovali bratov 20. rojstni dan.

Anja Ž.




Cottage Cutz šablona, ki sem jo uporabila:


2 komentarja :

 

Template by BloggerCandy.com