nedelja, 17. junij 2018

Voščilnica za očeta / Father's Day Card

Spet je nedelja in upam, da jo lepo preživljate. Končno so k meni prispele nove Cottage Cutz šablone, ki omogočajo izdelavo velikega števila različnih voščilnic za moške. Marsikatera bi mi prav prišla že pri kakšnem prejšnjem projektu. Ta teden mi je za inspiracijo služila voščilnica, ki jo naredila Lois. Male koščke sem uporabila za ozadje in naredila voščilnico za očetovski dan, ki ga danes praznujejo v ZDA.

Hope you're having a great day celebrating Father's day. This new Cottage Cutz dies are great to make different cards for your dads and men in general. Not just for Father's day, but also for other occasions. I got mine a few days ago and I look forward to using it in my future crafting projects.

For today's card I found inspiration in Lois's card. I really liked what she did with background and I thought all the small icons and pieces would be so great to use. And this is what I did. More on The Scrapping Cottage blog.






Zdaj pa naprej ustvarjat in gledat nogomet. Pa dirko po Sloveniji :)

Lepo nedeljo vsem,
Anja Ž.


Cottage Cutz šablone, ki sem jih uporabila:





Ni komentarjev :

Objavite komentar

 

Template by BloggerCandy.com