nedelja, 10. junij 2018

Posoda z rožami / Bowl of Flowers

Kakšen je bil vaš teden? Pri meni je še vedno pestro v službi. Precej projektov za speljat do konca, preden se šolsko leto konča. Ko mi ostane kaka ura prostega časa, se trudim čim več ustvarjat. Rože so še vedno moja priljubljena tema in tokrat sem naredila cvetlični aranžma. Več o postopku izdelave pa najdete na The Scrapping Cottage blogu.

How was you week? I've been busy at work. Lots of projects to finish, before the school year ends. When I manage to get some free time, I've been crafting. Flowers are still one of my favourites dies to work with. An because I'm still waiting for the new dies to come, I used flowers again an made a flower arrangement. More about the card on The Scrapping Cottage blog.




Želim vam lepo nedeljo!

Anja Ž.


Cottage Cutz rezalne šablone, ki sem jih uporabila:







2 komentarja :

  1. Čudovit šopek v okrogli vazi. Všeč mi je, da si ga postavila na leseno mizo in spodaj pogrnila še prtiček.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kkako barvit šopek...prekrasne šablonce in ti si jih krasno uporabila!

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com