nedelja, 6. maj 2018

Šopek rož / Bouquet of Flowers

Kako hitro so minili prazniki. Upam, da ste jih preživele lepo. Jaz sem bila na kratkih počitnicah in se vrnila spočita in dobre volje. Če bi le še malo dlje trajale ...

Naslednjo nedeljo v ZDA praznujejo materinski dan, zato imam danes voščilnico na to temo. Ker so se moje nove šablone spet zataknile na poti, sem uporabila šablone iz prejšnje izdaje in naredila šopek za mami. Več o izdelavi pa na The Scrapping Cottage blogu. Vabim pa vas tudi v spletno trgovino, kjer so ob Scrapbook dnevu, ki je bil včeraj, še vedno popusti.

I hope you're doing well. I was on a short vacation last week and came back home rested and in good mood. And now I'm back to crafting again. Yesterday was a National Scrapbook Day and you can find great discounts in the store. Don't forget to check it out. And also the new Mother's Day release is in the store. I have a Mother's day card for you today. I used Botanical Garden dies to make a spring bouquet for mom. More about the project on The Scrapping Cottage blog.






Želim vam lepo nedeljo.
Anja Ž.

Cottage Cutz šablone, ki sem jih uporabila: 




2 komentarja :

  1. Deluje mi kot šopek travniškega cvetja in takšni šopki so mi najlepši. Krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasen šopek, ki bi razveselil prav vsakega.

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com