nedelja, 20. maj 2018

Cvetoči travniki / Bloomng Meadows

Travniki okog mene so v polnem razcvetu. Ravn zaradi seh teh barv mi je ta del leta eden najljubših. Žal pa za vse ni tako. Kar nekaj mojih prijateljev in družinskih članov komaj čaka, da ta čas mine in da se cvetenje malo poleže, ker imajo hude alergije na cvetni prah. In vse to kihanje okoli mene mi j dalo idejo za današnjo objavo. Naredila sem da taga s pozitivnimi mislimi za vse, ki imajo težave z alergijami in ki zato ne uživajo tako kot ostali v cvetenju narave. Več o zdelavi pa na The Scrapping Cottage blogu.

Meadows around me are in full bloom. I love this time of the year because everything is blooming and colors are just beautiful. But not everyone loves this time of the year. I have a few friends and family that just waits for the trees, flowers and grass to stop blooming, because it gives them awful allergies. And because of all this sneezing around me I got an idea for today's project. I made two Feel better tags to send positive thoughts to all those who cannot enjoy the nature blooming. 






Želim vam čudovito cvetočo nedeljo.
Anja Ž.


Cottage Cutz šablone, ki sem jih uporabila.





4 komentarji :

  1. Kako pozorno :-) Prepričana, sem, da bodo cvetoči tagci v pomoč :-)
    Lepo, lepo bodi, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako zelo ljubki so tvoji tagci in naj hitro preženejo alergije!

    OdgovoriIzbriši
  3. super luštni in res, naj pomagajo!

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com