nedelja, 2. julij 2017

Pod morsko gladino / Under the Sea Life

Poletje je uradno tu in komaj čakam, da grem na morje, da se naužijem sonca in zmočim noge. Letos mi še ni uspelo, glavni dopust imam pa šele avgusta. Tako, da se zaenkrat tolažim s tole morsko sceno :)

I have a summer card for you today. Summer has officially started and I can’t wait to go to the beach, soak up the sun and get my feet wet. But for now a sea scene will have to do.


Spet sem barvala z Distress Inki in Oxidi, brez katerih pri meni sploh ne gre. Komaj čakam nove barve Oxidov, ki prihajajo že zelo kmalu :) Sidro pa sem postarala s tehniko, ki nam jo je pokazal Pete Hughes na eni od svojih novoletnih delavnic. Več o postopku najdete na The Scrapping Cottage blogu.





Želim vam lepo nedeljo in vas vabim, da se v naslednjih dneh oglasite na mojem blogu. Pripravljam namreč en bonbonček, ki bo polepšal poletno ustvarjanje :)

Anja Ž.





3 komentarji :

  1. res prekrasno morje, kakšne lepe barve in tudi jaz se spomnim te tehnike pri sidru, čeprav sem takrat na veliko klepetala :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasna je, čudovito in popolno izdelana.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kot bi pogledala v slikanico...... simpatično, perfektno dodelano in enkratnih barv. Noro fajn!

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com