petek, 21. julij 2017

Koala in bonbonček za rojstni dan

Pred časom sem "odkrila" podolgovate osnove za voščilnice. Prej me nikakor niso pritegnile, zdaj pa vse bolj posegam po njih. Sploh kadar imam manjše motive, ki se na večjih voščilnicah včasih kar izgubijo. Ena taka podolgovata je nastala za Oskarja.


Rezalna šablona je Cottage Cutz, napis pa sestavljen iz črk seta Perfectly Penned od Concord & 9th. Res fajn set, ki omogoča ogromno enih kombinacij.

Voščilnico prijavljam na izziv Craft-alnice: Belo-modra + 1. Po res dolgem času mi je končno spet uspelo :) 

Za konec pa imam za vas še en bonbonček. Nekatere že veste, da sem ta teden postala še eno leto starejša. Res iskreno se vsem zahvaljujem za čudovite voščilnice in darilca, ki so me tekom tedna čakala v nabiralniku. Veliko mi pomenijo te male pozornosti, ki ste mi jih namenile. In ker ste in so me ta teden sladkali s prijetnimi bonbončki, bom tudi jaz malo posladkala vas, bralke in spremljevalke mojega bloga. Vse kar morate storiti je to, da se do 3.8. do 24.00 pofočkate v komentar pod tole objavo. V petek, 4.8. bom izžrebala eno izmed vas, ki bo prejela darilce z moje strani. Vsebino bom objavila tekom naslednjega tedna, ko bom zbrala vse sestavine :) Obljubim, da ne bo "švoh". Vesela bom, če boste objavo delile tudi na svojih blogih. 


Želim vam lep konec tedna. 
Anja Ž. 

21 komentarjev :

  1. Tudi meni podolgovate voščilnice niso preveč blizu in poredko posežem po njih.
    Tvoja je fantastična in prostor je lepo zapolnjen.
    Z moje strani čestitke le tako preko bloga. Naj bo še veliko veselih, srečnih in ustvarjalnih trenutkov.

    OdgovoriIzbriši
  2. krasna podolgovata, tako zelo ljubka. meni je všeč ta format, ampak pozabljam nanj ...
    upam, da si lepo praznovala!

    OdgovoriIzbriši
  3. Lušna dobrodošlica in vesela sem, da si se nam pridružila v izzivu ;) Ta koala je tako cart, črke pa so res zakon, čeprav sedaj manj posegam po njih in raje kar sama napišem ;) Čestitke za rojstni dan!

    OdgovoriIzbriši
  4. Kot prvo pa vse najboljše. Dosti zdravja in lepih ustvarjalin trenutkov.Ta oblika voščilnice meni tudi ni potegnila, samo zdaj ko, pa sem vidla tvojo, pa si bom premislila in probala še sama kakšno izdelat.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  5. Najprej iskrene čestitke za tvoj rojstni dan. Še naprej nas razveseljuj s tako čudovitimi izdelki in super idejami. Tale koalica je tako luštna in prav paše na podolgovato obliko voščilnice. Super!

    OdgovoriIzbriši
  6. Vse najboljše in ohrani svetel stil papirčkanja, saj je zelo prijeten za ogled :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Vse najboljše za rojstni dan, veliko sreče in zadovoljstva ob ustvarjanju. Z veseljem se pofočkam za bonbonček.
    Voščilnica je zelo ljubka in lepo izdelana kot vse tvoje.

    OdgovoriIzbriši
  8. Vse naj, naj za rojstni dan.
    Zelo rada zavijem k tebi in bom še naprej :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Vse najboljše tudi z moje strani! Mislim, da se bomo sedaj vse lažje lotile podolgovatih voščilnic, ker je tale res lepa in ravno prav okrašena...

    OdgovoriIzbriši
  10. Vse najboljše za rojstni dan in novo svečko na torti :)
    Baby koala je tako zelo prikupna in lepo izdelana voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  11. Lepo si okrasila podolgovato voščilnico. Jaz se jih redko lotim. :-) Z veseljem se postavljam v vrsto za bonbonček in ti še tukaj želim vse najboljše! :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Zelo lepo si jo sestavila in naredila krasno podolgovato voščilnico :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!
    Tebi pa želim vse najlepše in najboljše in veliko ustvarjalnega navdiha.

    OdgovoriIzbriši
  13. Vse najboljše za rojstni dan in še veliko veselega ustvarjanja!
    Koala je zelo cort. Všeč mi je barvna kombinacija. Včasih je res težko narediti podolgovato voščilnico in jo primerno okrasiti. Tebi je čudovito uspelo :)
    Hvala, da si se nam pridružila v CRAFT-alnici :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Vidis, ti se s temi podolgovatimi voscilnicami super znajdes, jaz pa jih prav ne maram ... :)) Vse najboljse ti zelim (upam, da kljub zamudi steje) in se ze veselim vsega lepega, kar nam bos se pokazala. ;)

    OdgovoriIzbriši
  15. Podolgovate voščilnice so pa moje najljubše, ravno prav prostora je na njih za vse mogoče okraske, no vsaj pri meni. Pa tudi pri tebi je podobno. Krasno si pričakala malega Oskarja

    Lepo te je bilo zadnjič srečati in čestitke za tvoj rojstni dan.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  16. Ojej a že več kot teden nisem pokukala na blog, da sem skoraj zamudila rojstnodnevne čestitke? :)
    Anja pravi navdih si in tvoje ideje vedno vzpodbudijo domišlijo, da ustvarjamo naprej. Vse najboljše!!

    OdgovoriIzbriši
  17. Anja, s tistim letom več se nič preveč ne ukvarjaj, saj vsako leto prinese kaj lepega, zanimivega in predvsem nabiraš na modrosti:)) - no s tem se mogoče tolažim sama:)). Tudi na tem mestu še 1x vse najlepše in najboljše.
    Podolgovate voščilnice so res malokrat v izdelavi in posledično tudi na vpogled, je pa očitno prav tako zanimiva in zelo primerna za kakšne kombinacije. Tvoja koala se očitno prav dobro počuti tudi na taki dolžini:)
    Pošiljam ti lep pozdrav in uživaj v poletju, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  18. Koalica je prekrasna in tako lepo si poskrbela zanjo - ničesar ji ne manjka. Mene koale povezujejo z deželo tam spodaj, kjer jih občasno boža moja potepinka, tako, da me njihov motiv vedno znova razneži.
    Prepričana sem, da si lepo praznovala - naj bodo tudi dnevi do naslednjega rojstnega dne eno samo praznovanje življenja!
    Vse najslajše še tukaj, Majda

    OdgovoriIzbriši
  19. Čudovita voščilnica anja, kot vse tvoje, hvala, da si se nam pridružila v CRAFT-alnici.
    Vse najlepše ob rojstnem dnevu! lp, T.

    OdgovoriIzbriši
  20. Vse najboljše ob minulem rojstnem dnevu.
    Tvoja voščilnica je prekrasna in nežna, kot prav vsi izdelki izpod tvojih rok. Obožujem tvoje izdelke in tvoj blog, saj lahko vedno znova rečem le en velik UAUUUU in ostanem odprtih ust.
    Kar tako naprej!
    Hvala za priložnost sladkega bonbončka. Sem ga objavila na svojem blogu.
    Lp, Valerija

    OdgovoriIzbriši
  21. OOh ta ljubka koala! Še otroška želja, da jo enkrat stisnem v objem :) Vedno me tako srbijo prsti, ko vidim te tvoje ljubke motive na voščilnicah. Tako da se res težko upiram :D Še posebej kako lepo jih umestiš na podolgovate osnove, saj se jih sama še nisem lotila. Sicer pa tako vedno znova navdušuješ s svojimi umetninami, ki jih vedno znova občudujem. Tako nežno, ljubko in preprosto lepo. Eno leto starejši, eno leto pametnejši pravijo! :) Upam, da si lepo praznovala in da si se tudi kaj posladkala. Hvala ker boš svoj praznik delila tudi z nami. :) Prisrčen pozdrav

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com