nedelja, 23. julij 2017

Koča v gozdu / Cabin in the Woods

Današnja objava bo malo krajša, ker se vam oglašam iz taborjenja ob Soči. Za tokratno objavo na The Scrapping Cottage blogu sem pripravila sceno s kočo. Da je voščilnica malo drugačna, sem naredila okence v osnovo. Več pa lahko preberete tu.

Today I have a nature themed card for you. I made a scenery using the cabin and mushrooms die. A card is a bit different than usually because it has a window.






In še dva opomnika. Na voljo sta dve novi seriji Cottage Cutz rezalnih šablon, ki jih lahko najdete tu in tu. In pa ne pozabite na moj rojstno dnevni bonbonček. Sodelujete lahko do 3.8.

Don't forget to check out the new wedding and nested shapes dies in the store. I will start showing my projects using the new dies very soon. 

Eno krasno nedeljo vam želim.
Anja Ž.




11 komentarjev :

  1. Uau, prekrasna je! Idila kot v pravljici...

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo kako čudovita voščilnica! In kakšen razgled skozi okno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ideja z okenčkom da super dimenzijo koče v daljavi. Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  4. ooo kako je lepa :-)) Krasno idilo si ustvarila in všeč mi je voščilnica z oknom in spredaj gobice.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno pokrajino si ujela v svojo viščilnico :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Taborjenje na Soci! Mega! ;) Voscilnica pa je tako lepa, da jemlje dih.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ko enkrat obiščeš kraje bo Soči, se moraš preprosto zaljubiti. In povrhu še taborjenje, zmagovalna kombinacija! :) Verjamem, da se imaš čudovito, prav tako kot je ta tvoja prekrasna voščilnica. Koča spominja na počitniško hiško, kjer se lahko spočiješ od podivjanega sveta in prav predstavljam si, da je nekje ob Soči Saj pokrajina prav navdušuje in jemlje dih. :) Ideja z okencem doda voščilnici še nekaj dodatne čarobnosti. Sem se razpisala, ko pa me je tako prevzela. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. vau, kako lepo in verjamem, da je na soči tudi tako!

    OdgovoriIzbriši
  9. Sama sem povsem navdušena nad tistimi kraji in ko se pridruži še taborjenje, je dopust perfekten. Takšna je tudi tvoja krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  10. Anja, voščilnica je nadvse lepo sestavljena. Tu bi z veseljem preživela nekaj dni. Lepo bodi.

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com