ponedeljek, 2. januar 2017

Srečno novo leto

Drage bralke in bralci mojega bloga, naj vam na začetku te objave zaželim srečno, zdravo, zadovoljno in uspešno novo leto 2017! Vsem soustvarjalkam pa obenem tudi obilo novih ustvarjalnih idej in dovolj časa, da jih uresničite ter vedno kak odvečen evro (ali deset) v denarnici za nove ustvarjalne pripomočke :) 

Upam, da ste lepo praznovali prehod v novo leto. Jaz sem uspela dobro napolnit baterije, tako da bo v novem letu več energije ne samo za ustvarjaje, ampak tudi za objavljanje izdelkov. V decembru je moj blog malo počival, tako da bom manjko objav poskušala nadoknaditi v januarju :) 

Najprej vam pokažem zadnji praznični izdelek, ki je nastal v letu 2016. Za izziv v Craft-alnici sem naredila tag v mixed media tehniki.


Med prazniki sem se lotila pospravljanje svojih ustvarjalnih pripomočkov in odkrila marsikaj, na kar sem že kar malo pozabila, da imam. Npr. cel kup gumbov različnih velikosti. In potem sem na pinterestu naletela še na tole platno, ki me je tako "nagovorilo", da sem nabavila gesso in začela packat :) In uživala zraven sto na uro :)



Praznični tag prijavljam v/na:

Želim vam lep preostanek prazničnega ponedeljka in se beremo spet kmalu.
Anja Ž.

P.S. Hvala vsem za čudovite voščilnice, ki so me pričakale v nabiralniku :)

19 komentarjev :

  1. Hvala za lepo voščilo. Vse najlepše tudi tebi.
    Tagec je čudovit. Verjamem, da si uživala v ustvarjanju. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. hello anja! this is gorgeous...I luv the background of the tag and the depth and texture...saw it on ig too! I am so glad you played along with us at simon says stamp wednesday challenge!

    blog-paperie blooms
    ig-2klines

    sparkle & shine, kindness *~*

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Anja,
    tudi tebi želim vse dobro v tem letu in hvala za voščilo.
    Tagec mi vau, res lep.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo domiselno si se poigrala z mixed media tehniko in rezultat je krasen. Všeč mi je kombinacija zelene in modre, ki tagcu daje videz podvodne scene. Hvala za sodelovanje pri izzivu CRAFT-alnice.

    Lp,
    Veronika

    OdgovoriIzbriši
  5. Super ideja, kjer se da porabiti gumbe. Zelo lep tag v krasnih barvah.

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasna mixed media. Tagec bo zelo lepo dopolnil darilo.

    OdgovoriIzbriši
  7. O, kaksen lep tagec si naredila! Vse lepo v letosnjem letu ti zelim! Pa naj te mickeno pocukam za rokav, da mi zaupas svoj naslov ... za drugo leto ... ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovit tag si "napackala" ;)
    Pa hvala za filmček, zdaj vem kaj še vse rabim :(
    :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Enkraten tag si naredila, ti leži tale mixed media!

    OdgovoriIzbriši
  10. Prav dobr "packaš" in na koncu čudovit izdelek:). Vse dobro v letu 2017 tudi tebi in pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala in iste želje tudi tebi. Zelo lepa jelkica,ko sem jo prvo pogledala niti nisem videla da je sestavljena iz gumbov. Mix medija tehniko obvladaš.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  12. Najprej naj ti voščim vse dobro v Novem letu. Tagec je čudovit, še dobro, da si se lotila pospravljanja, krasne reči si našla in uporabila na tagu.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  13. O mati mila, tole je pa fantastičen tag...gumbi, če prav vidim...res je WAW .

    OdgovoriIzbriši
  14. Tole pa so bili užitki in pol pri procesu ustvarjanja, saj si ustvarila pravo mojstrovino. Hvala za link, takoj pogledam, če bo tudi mene kaj nagovorilo: gesso in gumbe namreč imam :))

    OdgovoriIzbriši
  15. Čudovit tag si izdelala in hvala za lepo voščilo. Tudi jaz tebi želim vse dobro in ustvarjalno.

    OdgovoriIzbriši
  16. čudovit tag, hvala , tudi tebi vse lepo...

    OdgovoriIzbriši
  17. Čudovito lep je! Krasno si se poigrala z mešano tehniko in naredila res krasen in zanimiv tagec.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  18. Vse dobro tudi tebi. Čudovit praznični tag si naredila. Všeč mi je tehnika in izbira barv.
    Hvala, da si ustvarjala z nami v CRAFT-alnici.

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com