ponedeljek, 23. januar 2017

Poročna voščilnica v škatlici

Hvala vam za tako lepe komentarje v prejšnji objavi :) Vedno znova ogrejejo mojo ustvarjalno dušo.

Za začetek novega tedna pa vam tokrat pokažem poročno voščilnico, ki sem jo zapakirala v ujemajočo škatlico.





Med drugim sem za izdelavo takih škatlic lansko leto nabavila ploščo z utori, pa čedalje bolj ugotavljam, da je niti ne potrebujem. Vmes sem namreč nagruntala izdelavo s pomočjo giljotine, s katero režem papir, pa mi je tako veliko lažje, pa še minimalno škart izdelkov imam. Škatlice, ki sem jih delala s ploščo z utori, se mi pogosto niso izšle oz. se niso zapirale. Ziher sem ga nekje lomila, samo ne vem kje, ker je vse skupaj videti precej enostavno. Ima še katera podoben problem?

Voščilnico prijavljam v Craft-alnico: Nov začetek.

Lep večer vsem skupaj.
Anja Ž.

19 komentarjev :

  1. Zelo lepa, nežna in elegantna voščilnica s pripadajočo škatlico.
    Hm, tu ti ne znam pomagati, ker škatlic ne delam.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasna je. Tudi sama mam težave s ploščo z utori, nekako se mi na koncu ne izide najbolje in delam škatlice raje delam z utorom na rezalniku.

    OdgovoriIzbriši
  3. Škatlic delam tako malo, da nimam kaj izkušenj in ti žal ne morem kaj pomagat. Ampak če si se znašla drugače je tako super in zelo lepo je, kar si izdelala.

    OdgovoriIzbriši
  4. oo, zoper prekrasna škatlica, tokrat pa z voščilnico, krasno si vse skombinirala, barve, dodatki ...
    jaz tudi nisem najboljši prijatelj s ploščo z utori, mislim, da sem denar vrgla stran ...

    OdgovoriIzbriši
  5. Še ena v vrsti, k ima težave s to ploščo..se pa akr malce posilim, d ajo uporabim, da ni bil ravno stran vržen denar. Dejstvo je, da se nikoli ravno ne poglobim v izdelavo, ja z rezalnikom so utori veliko lažje narejeni. Edino pri harmoniki..tisto pride pa res lepše s to ploščo - enakomernejše ( vsaj pri meni, k nisem ravno najbolj natančen človek he he)
    Luštna voščilnica <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna voščilnica v čudoviti škatlici. Slavljencema bo prav gotovo všeč. Jaz se s ploščo kar malo pomatram in ne morem reči, da mi dela ravno kakšne preglavice, bolj mi delajo preglavice mere v inčih in vedno neko preračunavanje.

    OdgovoriIzbriši
  7. Z eno besedo- čudovito. Preprosta, a vseeno zelo bogata. In tudi lepo si jo zapakirala.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovito darilo, zraven pa sem dobila še kupček nasvetov. Prosojen papir tako zelo obogati škatlico - vanjo bosta mladoporočenca dodala še kakšen lep spomin, škatlica kar vleče k dodajanju micenih pozornosti.
    Hvala za sodelovanje pri izzivu CRAFT-alnice, Majda

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovit komplet. Jaz jo uporabljam čisto po občutku in če imam več stvari (npr. ko si pripravljam osnove za voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  10. Prelep kompletek si napravila. Ja, včasih je res bolje, da najdeš neko svojo rešitev. Meni tudi plošča z utori ne ustreza preveč. Se ponavadi kar kako drugače znajdem.

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovit kompletek. :-) Zelo lepo si razporedila rožice. :-) Jaz sem se pa lepo navadila škatlico izdelati s ploščo za utore. Odkar jo imam, škatlice niso več vegaste. :-) Pokrov naredim eno črtico večji od spodnjega dela.

    OdgovoriIzbriši
  12. A tako!!! A danes pa ne bo škatlice BUM presenečenje...veš, si nas kar malo razvadila. Tudi tale je zelo lepa. Pri teh pripomočkih je včasih res križ...znat jih moraš uporabljat in ni vedno tako simpl...na koncu vidiš, da je najbolj enostavno svinčnik, ravnilo, kost za utore in škarje. Mene so naučili pri škatlicah to, da je pokrov VEDNO samo 2 mm večji od spodnjega dela...če to upoštevam, se škatlica brezhibno zapre. Drugače pa vse pohvale tudi za ta izdelek...rožice si krasno razporedila po pravih koncih.

    OdgovoriIzbriši
  13. ooo Anja, kakšna eleganca :-)) Zelo lepo voščilnico in škatlico zanjo si naredila.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  14. Oho, krasno si tole izpeljala, pa čeprav so punce pričakovale škatlico.A mi laho zaupaš, je si dobila tanek papir v katerega si zavila voščilnico v škatli??
    Hvala da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Lili. Se opravičujem za pozen odgovor. Papir je v bistvu iz moje zaloge. Mislim, da so bile vanj zavite šablone in štampiljke, ki sem jih
      že nekaj časa nazaj naročila iz ZDA (zdi se mi, da od Lil' Inker Designs). Vedno spravim take stvari, če morda pridejo kje prav :)

      Izbriši
  15. Res prekrasen komletek....občudujem čudovit izrezek poročnega para. Glede škatlic da se lepo zapirajo....matram se z utori in pokrov je 3 mmm širši od osnove.

    OdgovoriIzbriši
  16. oh, kako lepo, uživam, ko pridem k tebi na obisk...Kako lepo si tole naredila, lepo zastavila in izpeljala, hvala, ker deliš z nami v CRATF-alnici, lp, T.

    OdgovoriIzbriši
  17. Krasna voščilnica je Anja! Jaz sem pa malo lena za škatle delat in sem jih kar kupila:)

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com