petek, 13. januar 2017

Škatlica za strica

Po več kot tednu sem se končno usedla za računalnik in spisala tole objavo. Takoj po praznikih sem namreč zbolela, pa se še kar vleče in vleče in ni neke prave energije za pisanje. Zato bom tudi danes malo manj pisala in bo rajši več fotografij :)

Tole je škatlica, ki je nastala za strica, ki je v začetku januarja dopolnil okroglih 50 let.




Po poklicu je sicer električar, dela pa v IGM Zagorje (zato tudi ni smel manjkati žakelj apna :). Poskušala sem poustvariti prostor, v katerem je ravnokar napeljal elektroinštalacijo (naknadno sem bila opozorjena, da napeljava ni pravilna. Kaj čem, vsega pa ne znam :).













Škatlico prijavljam v januarsko galerijo Najlepšega para (rezalna šablona številke).

Želim vam lep vikend, ki je pred vrati in čim manj vremenskih nevšečnosti. 
Lp, Anja Ž.

22 komentarjev :

  1. Joj Anja, pa tole je čisto profi....ma dobro, na štrom se itak ne spoznam, ali je napeljava v redu ali ne (po moje je vrhunska, do kurcšluza ni prišlo), gledam pa vrtalnik oz. mešalec barv in betona, pa kovinski kovček...oooo presneto, mešalec je če prav vidim iz odrezane vtičnice in kovinske palice????... Mojstrica si...VRHUNSKO.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mojca :) Mešalec je narejen iz slušalk oziroma tistega dela, ki ga vključiš v napravo. "Palica" je pa žebelj. Vse prav pride, kar najdem doma :)

      Izbriši
  2. Pa ne no, Anja!!! Le kako narediš vse te micene izdelke, da zgledajo kot pravi? Vrhunsko. Glede napeljave se tudi jaz ne spoznam in meni se zdi prav simpatično :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mogoče res ne znaš napeljati elektrike, znaš pa zagotovo narediti krasno mini sceno in to kot pravo!
    BRAVO!

    OdgovoriIzbriši
  4. Neverjeten izdelek. Čudovita scena in prekrasni dodatki.! Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  5. Neverjetna si, kakšna perfekcija. Res vse u nulo, z vsemi pripomočki in vsem. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  6. Uau,tole je pa res prava mojstrovina! Vse podrobnosti in kovček za orodje...krasno res!

    OdgovoriIzbriši
  7. Oooooo....Anjaaaaa...pa daj no! Sem ostala brez besed, ker si v nulo oblikovala in izdelala škatlico in vse drobne detajlčke. Kapo dol! Mojstrica :))
    Pozdrav iz "snežne" Koroške, Jana

    OdgovoriIzbriši
  8. mislim res, hudo, kako je tole dobro, vsakič znova si neverjetna!
    bodi zdrava in lep sneženi pozdrav, končno je sneg!

    OdgovoriIzbriši
  9. Uau, stoj in glej. Tole pa je mojstrovina. Pa saj nisi prav nič pozabila. Čisto navdušena sem.

    OdgovoriIzbriši
  10. Sploh ne vem, kaj naj ti rečem, saj so te dekleta pred mano pohvalila že z vsemi presežniki:).Lahko dodam le to, da mi tudi slučajno ni jasno, kako si uspela narediti celotno inštalacijo, po moje tako ne naredi marsikateri električar:). Več kot super in vse čestitke ter lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  11. Ostajam preprosto brez besed - na daljavo lahko slišiš oh in splohe in pohvale za čisto vsak detajl in celoto!!!
    Navdušena Majda

    OdgovoriIzbriši
  12. Anja, spet ena tvojih mojstrovin, neverjetna si. Kako u nulo si zadela vse podrobnosti. Kapo dol!

    OdgovoriIzbriši
  13. Saj ne vem kaj naj rećem: sami superlativi so me. Itak vedno, ko gledam tvoje škatlice skoraj padem v nezavest ...... :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Mama mia, noro lepo... ni kaj več dodati, tvoja fenica sem totalna, bravo!! LP:)

    OdgovoriIzbriši
  15. O moj Bog kje dobiš vse te ideje....norooooo lepo.

    OdgovoriIzbriši
  16. Škatlica je prava mojstrovina. Nič mi ni jasno, kako si vse te podrobnosti izdelala tako natančno. Pravi mini svet!

    OdgovoriIzbriši
  17. Napeljava gor ali dol, škatla je svetovna in tvoji drobno izdelani dodatki znova svetovni. Bolezen hitro pobere vso energijo, upam, da se ti kmalu povrne.

    OdgovoriIzbriši
  18. Hehe, sem se nasmejala, ko sem prebrala tisto o naknadnem opozorilu ;) Super si jo naredila, res fantastični detajli! Res ne vem kako ti uspe te drobne dodatke narest.. Super je!

    OdgovoriIzbriši
  19. Anja, popolno si ustvarila škatlico. Vsaka najmanjša stvarca je dodelana in vse čudovito umestila. Bravo! Lp

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com