nedelja, 22. avgust 2021

Živjo! Kako si? / Hi! How Are You?

Tudi danes imam za vas voščilnico, na kateri sem kombinirala podolgovat izrez z ljubkimi živalmi s kmetije. Več o izdelavi pa na The Scrapping Cottage blog.

I have another card for you were I combined one of the slimline dies and country farm animals. More on The Scrapping Cottage blog.



 
In to je vse z moje strani. Preden se poslovim še povabilo na The Scrapping Cottage spletno stran, kjer so na voljo nove šablone, prav tako pa poteka poletna razprodaja.

Želim vam lepo nedeljo in se vidimo ponovno jutri z mojo kratko objavo.
 
And that's all from me for today. Before I go I want to invite you to The Scrapping Cottage online store to check the new Sentiments With Shadows release. And there is a Sizzling Summer Sale going on.
 
Have a nice week and see you again tomorrow for my Monday post.

Anja Ž.


Cottage Cutz šablone, ki sem jih uporabila:


Ni komentarjev :

Objavite komentar

 

Template by BloggerCandy.com