nedelja, 2. februar 2020

Ali boš moj/a? / Wool Ewe Be Mine?

Danes imam za  vas novo valentinovo voščilnico. Uporabila sem dve starejši šabloni vin izdelala spodnjo voščilnico. Več o izdelavi pa na The Scrapping Cottage blogu.

I have another Valentine's card for you today. This time I used two older dies and made a cute card. More on The Scrapping Cottage blog.




Preden grem vas povabim še na The Scrapping Cottage stran, kjer so v trgovini že na voljo vse nove spomladanske šablone. Komaj čakam, da prispejo tudi do mene.

Želim vam prijetno nedeljo in se vidimo ponovno čez en teden.


This all form me for today. Before I go I invite you to the online store where you can check out all the new goodies. Can't wait for the package to arrive.

Have a nice Sunday and see you again next week.

Anja Ž.


Cottage Cutz šablone, ki sem jih uporabila:


Ni komentarjev :

Objavite komentar

 

Template by BloggerCandy.com