nedelja, 29. december 2019

Srečno 2020! / Happy 2020!

Pred vami je še moja zadnja objava v tem letu. Tokrat imam za vas nekaj, kar ne potrebuje barvanja. Izdelala sem majhne tage, ki jih lahko uporabite kot dekoracijo za novoletno večerjo. Več o izdelavi pa najdete na The Scrapping Cottage blogu.

Im here for my last post in 2019. Today I have no coloring project for you. I made little tags you could use for decoration for your New Year's dinner. More on The Scrapping Cottage blog




To je vse z moje strani za to leto.

Želim vam prijetno praznovanje in vse dobro v letu 2020.

Prijeten dan in se vidimo ponovno čez en teden.


This is all from me for this year. 

I wish you all pleasant New Year's celebrations and all the best in 2020.

Have a nice day and see you again in a week.

Anja Ž.



Cottage Cutz šablone, ki sem jih uporabila:





Ni komentarjev :

Objavite komentar

 

Template by BloggerCandy.com