nedelja, 16. junij 2019

Poročna voščilnica v zlati / Wedding Card In Gold

Poročna sezona je v polnem razcvetu. Tudi sama sem trenutno zaposlena v svoji delavnici z nekaj poročnimi projekti. In za današnjo objavo sem se lotila še enega, kjer sem uporabila Cottage Cutz šablone iz prejšnjih izdaj. Več pa na The Scrapping Cottage blogu.

Wedding Season is in full bloom. I'm working on a few wedding projects right now. And I made another, using Cottage Cutz dies from previous releases. More on The Scrapping Cottage blog.




To je vse za danes z moje strani. Želim vam lepo nedeljo in se vidimo ponovno prihodnji teden.

This is all from me for today. I wish you a lovely Sunday and see you again next week.

Anja Ž.


Cottage Cutz šablone, ki sem jih uporabila:






Ni komentarjev :

Objavite komentar

 

Template by BloggerCandy.com