nedelja, 20. januar 2019

Zimske rože / Winter Flowers

Zadnje dni sem v pričakovanju novih rezalnih šablon, ki potrebujejo več časa, da pridejo do mene. Ker so še vedno na poti, sem za današnje ustvarjanje uporabila eno od starejših šablon, in sicer božično zvezdo, ki sem jo pobarvala nekoliko drugače kot ponavadi. Več o izdelavi pa lahko najdete na The Scrapping Cottage blogu.

It takes more time for the new dies to come to me, so I'm still using older ones. For today's project I took poinsettia die and colored it a bit different than usually. This is how the card came out. More on The Scrapping Cottage blog.





Preden grem, vas ponovno povabim v spletno trgovino, kjer najdete nove rezale šablone. Ostale ustvarjalke jih že uporabljajo, jaz pa upam, da se jim čim prej pridružim.

Želim vam eno krasno nedeljo.

Anja Ž.


Cottage Cutz rezalna šablona, ki sem jo uporabila:


3 komentarji :

  1. Čudovito ne tradicionalno si pobarvala božične zvezde in hih dodala na imenitno ozadje.
    Zelo mi je všeč :-)
    Lep zaključek nedelje želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasne rože in krasno ozadje in zlata barva tako lepo paše zraven.

    OdgovoriIzbriši
  3. Wooow, prečudovito! Bele božične zvezde so prav dih jemajočo in ozadje je fantastično. Zlati detajli pa jo naredijo imenitno in zelo elegantno.

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com