nedelja, 15. avgust 2021

Simpatičen/a si / You Are Sweet

Moje podolgovate šablone so končno prispele in danes vam pokažem prvo voščilnico, ki je nastala. Uporabila sem krasno šablono za ozadje, ki sem mu dodala sladke jagode. Več o izdelavi pa na The Scrapping Cottage blogu.

My slimline dies have finally arrived and today I have the first card to show you. I used Vintage Trellis Slimline to make a beautiful background for the sweet strawberries. More on The Scrapping Cottage blog.




 
In to je vse z moje strani. Preden se poslovim še povabilo na The Scrapping Cottage spletno stran, kjer so na voljo novi seti štampiljk in šablon. Na blogu najdete tudi simpatične ideje glede njihove uporabe s strani drugih članic tima.

Želim vam lepo nedeljo in se vidimo ponovno naslednji teden.
 
And that's all from me for today. Before I go I want to invite you to The Scrapping Cottage online store to check the new Lil' Bluebird Designs release. You can find lovely ideas on the blog by other Design Team members. 
 
 
Have a nice week and see you again on Sunday.

Anja Ž.


Cottage Cutz šablone, ki sem jih uporabila:



Ni komentarjev :

Objavite komentar

 

Template by BloggerCandy.com