nedelja, 5. januar 2020

Praznična voščilnica z žepom / Holiday Card With A Pocket

Upam, da ste preživeli lepe praznike. Sama sem imela nekaj dopusta in res je pasalo biti doma in malo počivati.

Vseeno pa sem si vzela nekaj časa za ustvarjanja. Eden od ustvarjalnih projektov je bila tudi spodnja voščilnica, ki sem jo izdelala kot darilo. Mogoče služi tudi vam kot ideja za to, kako "zaviti" darilno kartico. Več o izdelavi pa na The Scrapping Cottage blog.

Hope you had a good time during the holidays. I had a few days off work and it was so nice to spend it at home not doing much.

But I took some time for crafting. One of the projects was this cute holiday card I did for a gift. It my give you an idea as a gift card holder. More on The Scrapping Cottage blog




V notranjosti sem naredila žep, v katerega lahko zataknete darilno kartico.

This is the inside of the card with a pocket to hold your gift card.


In to je vse za danes z moje strani. Želim vam prijeten začetek novega tedna in se vidimo spet v nedeljo.

And that's all form me. I wish you a nice start of the new week and see you again on Sunday.

Anja Ž.



Cottage Cutz šablone, ki sem jih uporabila:




1 komentar :

 

Template by BloggerCandy.com