nedelja, 8. december 2019

Huski z darili / Husky With Presents

Za današnjo voščilnico sem uporabila še eno luštno šablono. Tale huski je res hvaležen, ker ga lahko kombiniraš z različnimi šablonami. Sama sem uporabila darila iz ene od prejšnjih izdaj. Več o izdelavi pa na The Scrapping Cottage blogu.

I used another adorable die for today's project. You can combine this cute husky with all kinds of dies. I used the presents from one of the older releases. More on The Scrapping Cottage blog.




To je vse z moje strani za danes.

Želim vam prijeten dan še naprej in se vidimo spet naslednji teden.

That's all from me for today.

Have a nice day and see you again next week.

Anja Ž.



Cottage Cutz šablone, ki sem jih uporabila za voščilnico:


Ni komentarjev :

Objavite komentar

 

Template by BloggerCandy.com