nedelja, 10. marec 2019

Velikonočni križ / Easter Cross

Danes imam za vas bolj velikonočno voščilnico. Tale križ imam doma že kar nekaj časa in sem čakala na pravo priložnost, da ga uporabim. Okrasila sem ga z barvnimi spreji in spomladanskimi rožicami. Več pa na The Scrapping Cottage blogu.

Today I made a card that can be used as an Easter card. I have this cross die for quite some time and I've been waiting to use it. So today I decorated it with spray colors and some spring flowers. More on The Scrapping Cottage blogu.




Želim vam lepo nedeljo.

Anja Ž.


Cottage Cutz šablone, ki sem jih uporabila:



5 komentarjev :

  1. Navdušena sem nad to velikonočno voščilnico. Filigranski križ si z zelenjem in cvetjem še dodatno obogatila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Wooow, Anja! Čisto si me navdušila s svojo velikonočno voščilnico.
    Prekrasno si ga okrasila v toplih spomladanskih barvah in drobnimi cvetovi.
    Prečudovit je! <3

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com