nedelja, 17. februar 2019

Valentinovi kolački / Love Cupcakes

Še vedno sem nekoliko pod vplivom Valentinovega. Ta teden sem izdelala dve Valentinovi voščilnici, ki ju imam za vas v današnji objavi. Kombinirala sem rezalni šabloni kolačkov in simpatičnih žuželk. Več o izdelavi pa na The Scrapping Cottage blogu.

I'm still in Valentine's mode. I made two Valentine's cards this week and I'm showing it to you in today's post. I combined cupcake dies and adorable lovebugs. More on The Scrapping Cottage blog.





In to je za danes vse z moje strani. Povabim vas še v The Scrapping Cottage trgovino, kjer so na voljo nove šablone in drugi popusti.

Želim vam lepo nedeljo.

Anja Ž.


Cottage Cutz šablone, ki sem jih uporabila:





Ni komentarjev :

Objavite komentar

 

Template by BloggerCandy.com