nedelja, 27. januar 2019

Balon v obliki srca / Baloon Heart

Ta teden je do mene končno prispel paket z novimi šablonami in komaj sem čakala vikend, da jih lahko preizkusim. Najprej sem naredila voščilnico za Valentinovo s dvema prikupnima ježkoma. Več o izdelavi pa na The Scrapping Cottage blogu.

My package of new dies arrived this week and I couldn't wait to try it out. First I made a Valentine's card with this cute hedgehogs. More on The Scrapping Cottage blog.




In to je vse za danes z moje stran. Na spletni strani The Scrapping Cottage vas čakajo šablone iz nove Valentinove izdaje. Še vedno so na voljo po znižani ceni.

Želim vam lepo nedeljo in se vidimo spet prihodnji teden.

Anja Ž.


Cottage Cut šablone, ki sem jih uporabila:






Ni komentarjev :

Objavite komentar

 

Template by BloggerCandy.com