nedelja, 19. avgust 2018

Vse dobro / Owl Good

Ostale članice Cottage Cutz DT so že začele izdelovati novoletne voščilnice. Ker tokrat pošta res dolgo potuje k meni, sem voščilnico izdelal s tistimi, ki jih že imam. Naredila sem voščilnico s sovo, ki jo lahko pošljemo tudi za praznike. Več o postopku pa na The Scrapping Cottage blogu.

The other DT ladies started making Christmas cards, so slowly I'm getting in this mood too. The new dies take longer to come to me, so I used the ones I already have and made a card that could also be used for sending holidays wishes. More on The Scrapping Cottage blog.





Nova kolekcija je še vedno znižana, zato ste vabljene, da pogledate, kaj bi imele.

Naj bo vaša nedelja sončna in prijetna.

Se vidimo spet naslednji teden.

Anja Ž.


Cottage Cutz šablone, ki sem jih uporabila:







2 komentarja :

  1. Prikupno voščilnico si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Such a cute looking owl. I love the design that you included on this card. Nicely constructed. Thanks for the share, hope you have a fantastic weekend. Keep up the posts.

    World of Animals

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com