nedelja, 1. julij 2018

Krogi in orodje / Circles and Tools

Spet je nedelja. Ne morem verjet, kako hitro teče čas. Malo se obrneš in teden je naokrog. In julij je že tu. Komaj čakam, še en teden službe, potem pa nekaj tednov počitnic in več časa za ustvarjanje in pospravljanje. Moja ustvarjalnica res potrebuje malo urejevanja. Pa tudi za morje in druženje s prijatelji bo več časa. Komaj čakam!

Za današnjo voščilnico sem uporabila novo rezalno šablono Dad's Tools. Z njo lahko izdelaš kar nekaj malega orodja, ki ga najdeš v vsaki garaži, kar je super za izdelavo moških voščilnic. Kar nekaj ustvarjalk na blogu jo je že preizkusilo in danes sem na vrsti še jaz. Več pa na The Scrapping Cottage blogu.

Can't believe how the time flies. It's already July and finally holidays ahead. Can't wait for a few week off and more time to craft and clean out my craft room. And of course going to the seaside and meeting with friends. Yey!
For today's card I used new Dad's Tools die. I love this die. You can make really cool small tools, all that you can find in your dad's garage. Other deign teams members made such great cards, using this die and I give it a go today. More on The Scrapping Cottage blog.

 

 

Lepo nedeljo vam želim.
Anja Ž.


Cottage Cutz šablone, ki sem jih uporabila:



Ni komentarjev :

Objavite komentar

 

Template by BloggerCandy.com