nedelja, 14. januar 2018

Želim ti hitro okrevanje / Get Well Soon

Danes imam za vas voščilnico, ki sem jo izdelala z mojim bratom v mislih. Zadnje dni se je namreč zelo slabo počutil. Najprej je kazalo na trebušno virozo, ki pa se je nato izkazala za vnetje slepiča. Po včerajšnji operaciji je z njim k sreči vse OK.

Za današnjo objavo pa sem izdelala v bistvu preprosto voščilnico, na kateri sem združila izreze različnih šablon iz zadnje Cottage Cutz kolekcije, ki je super, ko nekomu zaželimo čim hitrejše okrevanje. Več o izdelavi in uporabljenih pripomočkih pa najdete na The Scrapping Cottage blogu.

Today I made a card for my brother. He was sick for the last few days and went to the doctors yesterday. He had his appendix removed last night. Luckily everything is OK with him, but he will have to stay in the hospital for a few more days. So I had him in my mind when I was making this card. It's actually a simple one. I just combined a few different dies from the latest Cottage Cutz release



Napis sem najprej nameravala dodati na prvo stran. Ker se mi je zdelo vse skupaj malo preveč natlačeno, sem ga nato dala v notranjost. 





Zdaj pa šibam k bratu na obisk. Hvala za vaš obisk na mojem blogu in lepo nedeljo še naprej.
Anja Ž.

Uporabila sem naslednje Cottage Cutz šablone:




5 komentarjev :

  1. Čudovita voščilnica, ki bo zagotovo prispevala k bratovemu boljšemu počutju. Same lepe šablonice si uporabila. Bratu želim čim prejšnje okrevanje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je.
    Tvojemu bratu želim čimprejšnje okrevanje.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ojoj, upam, da bo z bratom vse ok! Voščilnica je pa zelo cort in super sestavljena.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo je ljubka in prisrčna. Bratu želim vse dobro.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako zelo ljubek in simpatičen je tvoj medo zdravnik, lepo si ga postavila med vse zdravniške pripomočke in naj prinese čimprejšnje okrevanje bratu.

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com