nedelja, 10. december 2017

Praznujmo / Celebrate

Pri nas je sneg pridno padal in zunaj je vse belo. Prav prijetno je takšno nedelje preživeti na toplem, s čajem in ustvarjalnimi pripomočki. Danes imam namreč končno čas, da se lotim novoletnih voščilnic. Tako da imava skupaj  mojo mami v planu ustvarjalno popoldne :)

Za današnjo objavo na The Scrapping Cottage blogu pa sem pripravila voščilnico z zelenjem.
Več o izdelavi pa na blogu.

We are all snowed in here. It's such a nice Sunday to spend inside with a cup of tea and all my crafting supplies out. I'm on a mission today to make all my Christmas cards. I have my mum to help me, so I hope will be able to do them all.
For today's post I made a card with Christmas florals.







Lepo nedeljo vam želim in hvala za obisk.
Anja Ž.

Cottage Cutz izdelki, ki sem jih uporabila:



4 komentarji :

  1. Čudovita voščilnica je nastala, Popolna je.

    Uživajta z mami v ustvarjanju, zagotovo bodo nastale lepotičke.
    So pa meni taki popoldnevi v ustvarjanju z ljubo osebo za polnit baterije :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Res zelo lepa in enostavna a kljub temu zelo polna voščilnica.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasna je, všeč mi je kako si uporabila zelenje in rdeče nuvo kapljice dajo piko na i!

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com