nedelja, 19. november 2017

Voščilnica s prazničnimi piškotki / Gingerbread Card

Danes imam za vas ponovno eno preprosto voščilnico. Ker me cel teden ni bilo doma, sem bila malo omejena s pripomočki. In sem se mogla znajti s tistim, kar sem spakirala za sabo. Nastala je spodnja voščilnica s prikupnima piškotkoma iz dveh različnih Cottage Cutz setov šablon. Več o postopku pa na The Scrapping Cottage blogu.


I made a simple one this week, because I was away from home and didn't have all my crafting materials with me. I combined two cute gingerbread men from two different sets. I love how Cottage Cutz sets complement each other so well. 
 
 


Z malim magnetom zadaj bi bila tale možička super tudi kot magneta.


Za konec pa vas vabim še na Cottage Cutz youtube kanal, kjer je Janet objavila video z novimi Cottage Cutz "hitro okrevaj" šablonami. Res so simpatične in kmalu bodo na voljo :)

Imejte se lepo in naj vam nedelja ne mine prehitro.
Anja Ž. 



4 komentarji :

  1. Tako lepo si osenčila piškotke, da izgledajo kot ta pravi :-))
    Krasna praznična voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jooj kako sta simpatična tvoja medenjačka, kar za pojest! :)
    Sta mi že v Novem mestu padla v oči. Super si ju postavila na voščilnico.
    Za ozadje pa si izbrala zelo lep potiskan papir. Ta tradicionalna barvna kombinacija je meni zelo pri srcu. <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Medenjaki so skoraj nepogrešljivi v veselem decembru. Voščilnica z medenjaki pa je zelo luštna. Lp

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com