nedelja, 22. oktober 2017

Potiskan papir kot inspiracija / Paper design inspiration

Po krasnem sončnem tednu je vreme danes res zanič. Ampak idealno za ustvarjanje. In tudi jaz ga danes nameravam izkoristit, da naredim kako voščilnico na zalogo. Pred dnevi sem malo kupčkala svojo praznično zalogo papirjev in drugega materiala in naletela na en blok potiskanih papirjev, na katerega sem kar malo pozabila. Dva potiska sta mi padla v oči, ker sem takoj vedela, s katerima šablonama ju bom kombinirala.

We got a terrible Sunday weather today here in Slovenia. Rainy and foggy, but perfect for crafting. And crafting is what I'm doing today. I was organizing my Christmas stash and found a fun pack of papers with holiday designs. Two of them caught my eye. I immediately knew which dies to pair them with. You can find more on The Scrapping Cottage blog


Z Božičkom je bilo kar nekaj dela, preden sem ga pobarvala in sestavila (še dobro, da so zraven priložena navodila za sestavljanje), ampak na koncu res simpatično izpade. Flamingo je pa že sam po sebi frajer :) Več o postopku pa najdete na The Scrapping Cottage blogu






Želim vam lepo nedeljo. Naj bo kar se da ustvarjalna. Vreme je danes res idealno za to :)

Anja Ž.








4 komentarji :

  1. Božiček pa je preprosto iiiii, zelo lepa šablona in prav tako voščilnica. Všeč mi je okrašena notranjost.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  2. Obe sta dobri, ampak Božiček pa zmaga. Le naj počiva, kmalu več ne bo imel časa :)

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com