nedelja, 18. junij 2017

Praznovanje s sončnicami / Celebrate with Sunflowers

Sončnice so definitivno moje najljubše rože. Že od nekdaj mi je všeč njihova barva, ki je polna energije in deluje tako optimistično. Rada jih uporabim tudi v šopkih za darila ob različnih priložnostih. Se mi zdi, da s sončnicami ne moreš zgrešit. In ker imam rada sončnice in ker je Cottage Cutz rezalna šablona sončnic res krasna, sem jo seveda morala preizkusit. Nastala je spodnja voščilnica.

As long as I can remember sunflowers have been my favourite flowers. I love their bright colors and I often give them to others on their birthdays or other special occasions. And sunflowers made of paper can also be a beautiful gift. So I couldn't resist getting this gorgeous Cottage Cutz die and making a bunch of sunflowers. This is  my finished card.



Sončnice sem barvala z Distress Oxidi. Za ozadje pa sem uporabila furnir, ki ima na eni strani tekstil, tako da se ne trga, ko ga režeš. Ga je pa potrebno rezat s škarjami ali olfa nožem. Več o postopku sestavljanja voščilnice najdete na The Scrapping Cottage blogu.




In pa še notranjost.



Želim vam lepo nedeljo in še lepši teden, ki prihaja. Mene čaka par dni oddiha in super glasbe, tako da se že prav veselim, da malo napolnim baterije :) Bodite lepo.

Anja Ž.




11 komentarjev :

  1. Krasna je, polna drobnih detaljlov. Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uh, te sončnice so me čisto zasvojile. Prekrasna šablona in tvoja voščilnica je polna teh čudovitih cvetlic.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna je in tudi sama občudujem sončnice in ti si izdelala čudovito voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  4. Fenomenalna je! Prijeten in sproščujoč dopust ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  5. Uh, prelepo je tole in tako domiselno, da se denar zatakne za ograjo ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. oo, so prekrasne, super si ji naredila!

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasna in natančno izdelana je tvoja sončnična voščilnica in domiselno zataknjeni € za ograjo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasno sončno voščilnico si naredila!

    OdgovoriIzbriši
  9. Te sončnice so res ene najlepših :-)) Krasno voščilnico si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  10. Sončnice so tudi meni tako zelo ljube... sončne, energične, žareče - letos so mi jo moji drugošolčki podarili ob zaključku šolskega leta, tista je še posebno pobožala mojo dušico...
    Tudi tvoje so prekrasne - kot prave, v svoji svežini bodo trajale še in še...
    Uživaj v svojem oddihu, Majda

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com