nedelja, 23. oktober 2016

Roza novoletne voščilnice

Končno sem se lotila novoletnih voščilnic. Priznam, če ne bi bilo izziva na Craft-alnici, bi moji novoletni ustvarjalni pripomočki do konca oktobra še gotovo počivali. Tako pa sem se lotila prvih letošnjih prazničnih voščilnic. Izziv v roza se mi prav dopade in gotovo bo v tej barvni kombinaciji letos še kakšna nastala.

Za osnovo sem tokrat po dolgem času v roke vzela pravokotne osnove. Mislim, da sem tele dobila kot nagrado ne enem od izzivov, pa jih kar nisem znala porabiti. Nekako so mi ljubše kvadratne osnove, pa tudi roza barva ni ravno moja prva izbira. Ampak tokrat so bile kot naročene. Nastale so tri različne voščilnice, vsaka v dveh kombinacijah.



Prva je skoraj v celoti narejena s pomočjo Tininih rezalnih šablon, zato jo lepim v oktobrsko galerijo Najlepšega para.



Pri drugi sem božično zvezdo izdelala s pomočjo Marianne Design šablone. Prijavljam jo na Simon Says Stamp Wednesday Challenge: Think pink.



In še zadnjo prijavljam na 171. izziv Craft-alnice: Roza novoletne voščilnice, ki je ponovno dobrodelen. Ustvarjalke namreč svoje izdelke z veseljem podarimo združenju Europa Donna. Tudi moje voščilnice so že zapakirane in jutri romajo na pošto.



Upam, da sem s temi prebila led in se bom lažje lotila ostalih prazničnih.

Želim vam lep preostanek nedelje,
Anja Ž.

18 komentarjev :

  1. Super zbirko lepih roza voščilnic si naredila,začarala si me z zadnjo,se mi zdi najbolj enostava a tako elegantna...super.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  2. Vse rozike si zelo lepe. Prav vse so mi všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  3. hello anja! wow, these are so gorgeous...they remind me of vintage christmas cards..I am luvin the colors, the poinsettia, and the houses...eeep....so very sweet! started following your IG, I also have postable...link is on my blog..I will share a card with you is you sign up! I am so glad you played along with us at simon says stamp wednesday challenge!

    blog-paperie blooms
    ig-2klines

    sparkle & shine, kindness *~*

    OdgovoriIzbriši
  4. No, pa te je izziv spodbudil k uporabi barve, ki sicer ni tvoja priljubljena. Krasne so.

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj Anja, upam da si že pogruntala, da je roza tudi tvoja barva. Tole je pa tako lepo za videti.
    Ampak veš kaj sem pogruntala....da tvojega naslova in RD še nimam....ga zaupaš???: bozic.mojcanm@gmail.com. Hvala.

    OdgovoriIzbriši
  6. Prav lepe so, vse po vrsti, všeč so mi!

    OdgovoriIzbriši
  7. Vse so lepe, vendar pa je "glasbena" zmagovalna. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  8. Vse tri so zelo lepe in čisto posebne, meni zelo všečne. Imam občutek, da se nam bo vsem roza barva zelo prikupila. :-))

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasen tris roza voščilnic si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  10. Rožnata res paše tudi prazničnim voščilnicam. Tvoje so vse zelo lepe. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. vaav, čudovite so! Res sem navdušena!!
    Ne morem verjeti, da do sedaj še nisem odkrila tvojega bloga! Takoj ko sem videla kako lepo ustvarjaš sem postala tvoja spremljevalka! :D

    OdgovoriIzbriši
  12. Anja, na ED bodo zelo vesele tvojih čudovitih voščilnic. Prav prikupno rozasto praznične so :-)) Všeč mi je živa roza barva, ki lepo popestri bele motive.
    Hvala ♥ ker si dobrodelna in vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  13. A veš kako sem vesela, da mi tokrat ni treba odločat katera je najlepša. Najlepše so vse tri.
    Hvala, da si se nam pridružila v dobrodelni Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  14. Krasne vse tri voščilnice. Lepe barvite, čeprav belo roza. Super ozadja.

    OdgovoriIzbriši
  15. Čudovito...hvala, ker si se pridružila dobrodelni CRAFT-alnici, lepo te pozdravljam, T :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Čudovito si ustvarjala.
    Hvala, ker si dobrodelna in ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice.

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com